Det går upp och det går ner...

Det är inte alltid så lätt här i livet... Men jag får inte bara lägga mig ner och ge upp!!
Vissa dagar känns bättre än andra, såklart (så är det ju för oss alla) och just nu känns det lite bättre, lite lättare. Men jag vet också att det kan ändras på 5 min. Just därför är det lika bra att passa
på att skriva här i bloggen nu när jag mår ok och inte är helt groggy...
Om jag ska försöka att se något positivt med den situation jag har hamnat i, är väl det att jag får den hjälp jag behöver för att jag ska må bättre och att jag får chansen att vila ut och jobba med min oro och ångest... Fortsätter jag dessutom att äta som jag gör nu så lär jag gå upp i vikt och det kan ju behövas.
Inget ont som inte har något gott med sig - är det inte så man brukar säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0