Allt känns lite lättare, en stund...

Fredag, igen. Timmar, dagar och veckor rullar på. Livet går vidare.
Det värsta som finns just nu är fredagar. Alla går från jobbet och är glada över att det är helg. Men jag kan inte känna den glädjen, ingen äkta glädje... 
Jag orkar inte vara ledsen längre. Nu är jag arg istället - det gör att allt känns lite lättare, en stund...
Jag vill kunna gå och lägga mig och lyckas sova en hel natt igenom.  Vill kunna vakna på morgonen med ett leénde på läpparna och njuta av att det är en ny dag full av nya möjligheter och saker att uppleva. Jag vill kunna njuta av att solen skiner, av att umgås med nära och kära.
Jag HATAR att jag känner mig så arg och tom!!
Vill ha mitt liv tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0