Söndagsbak och måndagsmys...

I lördags åkte jag alltså hem till syrran och hennes lilla charmtroll till son. Lika kul och trevligt som vanligt!! Sov ju över där också, Léo var snäll och lånade ut sin säng ;)
Han var så gullig när vi lekte kurragömma -  han hittade verkligen det perfekta gömstället... ;)

Igår när jag skulle åka hem igen, hade det kommit riktigt mycket snö. Det är vackert när det snöar och det blir så tyst och stilla ute. Men det hade ju varit roligare om snön hade kommit för typ en månad sen istället. Nu vill jag ju ha vår, snart iaf :)
På väg hem igår, köpte jag en tidning som heter "Baka". I den tidningen tipsade dom om bla en blogg som jag gick in på när jag kom hem och där fick jag en massa inspiration. Promenerade direkt iväg till Vällingby för att fylla på mitt bakförråd :)
Hem igen för att baka och pyssla i köket. Gjorde för första gången egen sugarpaste. Har bara inte riktigt bestämt vad jag nu ska göra utav den. Bakelser kanske... Gjorde ett försök idag men det blev inget bra alls. Skam den som ger sig, gör ett nytt försök imorgon igen :)
Igår gjorde jag även "cakepops", också för första gången. Det var lite klurigare att få dom snygga än vad jag kanske hade tänkt mig, men till slut så... :)
Nu är det måndag och jobb igen. Det har varit en lugn dag på jobbet, till skillnad mot vad det kommer att bli imorgon, så för att varva ner och njuta av lugn och ro en stund blir det nu mys i soffan framför tv´n med älsklingen innan det är dags att gå och lägga sig i en alldeles renbäddad säng dagen till ära ;)
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0