19/1-2012

Imorgon är det fredag och det känns nog fasen skönare än någonsin. På lördag ska jag hem till syrran och hennes lilla Léo. Ska sova över där och göra dom sällskap när Leó´s pappa e bortrest.
Alex har ju fått vattkoppor och har varit hemma hela veckan. Men nu verkar han iaf vara på bättringsvägen, även om han fortfarande är prickig.
Har känt mig hängig dom senaste dagarna och hoppas att jag inte håller på att bli sjuk... Har varken lust eller tid med det just nu. Men det kan ju vara så att jag bara är riktigt trött och sliten för att jag har mycket att tänka på just nu, med jobb och annat.
Jag måste få ordning på vardagen, med jobb, träning och samboliv och det kan ibland vara trixigare än vad man kan tro.
Vill och ska börja gå på yogapass regelbundet för att lära mig att varva ner och slappna av, inte ta med mig jobbet hem... Jag behöver en stunds lugn och ro för att släppa vardagen, stressen och egentligen allt runt omkring för en liten stund. Rensa skallen lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0