Nu kör vi!! :)

Dags att ta tag i saker och ting, en gång för alla...??
Var hemma från jobbet i fredags och idag. Idag har jag varit en sväng på vårdcentralen för att kolla upp varför jag mår som jag gör... Kom väl egentligen inte fram till så mycket mer än att magen inte riktigt mår som den ska och att jag har lågt blodtryck. Lite medicin för magen, förhoppningsvis mår jag bättre snart. Ska iaf till jobbet imorgon för jag mår ju endå inte bättre av att bara sitta hemma.
Men jag måste få en bättre rutin på allt.
Jag har haft det stressigt med ny arbetsplats och en massa nya saker att lära mig. Men jag trivs super bra på jobbet och jag älskar att lära mig en massa nytt.
Det jag behöver bli bättre på är att lyssna på kroppen när den säger ifrån och när den sänder ut signaler om att allt inte riktigt är som det ska. Jag måste få in fasta rutiner, både när det gäller mat, träning och sömn så att det blir en bättre balans i livet (oj va det lät vuxet).
Nu kör vi!! :)
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0