...en 5 kronors korv

Sitter och kollar på QX galan. Massor av snygga människor, läckra kläder och en massa bra musik - DET är fredagsunderhållning som heter duga ;)
Och vist är det väl lika underbart skönt idag, som varje vecka, att det är fredag igen!! :)
Älsklingen är iväg med några kompisar och gör väl vad dom brukar göra, spelar tv spel och såna saker som dom roar sig med på sina träffar ;)
Idag efter jobbet, åkte jag in till stan och mötte upp Renée för en lång och pratig fikastund på Dehli Bagel Café. Det var alldeles för länge sen jag träffade henne sist, så det var fasen på tiden :)
Så, nu är jag laddad med massa skratt och positiv energi, som jag alltid får när jag träffar Renée :)
Imorgon är tanken att jag och Alex ska åka till Ikea. Det har vi ju sagt fler än en gång tidigare (och det har då av olika anledningar inte blivit av), så jag tror inte på att det blir av förens vi står där med en 5 kronors korv i handen och trötta fötter :)
Imorgon kväll är det dessutom tänkt att vi ska försöka få till en date. Låter fånigt kanske, men jag tycker fasen att det behövs emellanåt. För även om man bor ihop så blir det så snabbt vardag och dagar, veckor och månader bara flyger föbi utan att vi riktigt hinner med att ta vara på tiden. Ibland behöver man kanske "boka in" en liten träff då man bara ägnar sig åt varandra :)
Nej, nu ska jag fortsätta min kväll framför tv´n och bara njuta av tanken att imorgon är det lördag och sovmorgon.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0