Då var man Fluortant... :)

Var ju hemma från jobbet igår, men imorse pallrade jag mig iväg, även om jag kanske egentligen borde ha stannat hemma. Har inte alls känt mig kry idag.
Imorgon ska jag ut till skolorna och min karriär som Fluortant tar fart :) Förra veckan var jag ju egentligen ute för första gången, men då hade jag en tjej me mig som höll i lektionerna och jag passade på att lära mig hur det ska gå till :)
Men imorgon har jag alltså bara (det är föresten inte så bara) mig själv att förlita mig på. Det ska bli riktigt kul och trots att jag inte är på topp så känner jag mig iaf riktigt laddad!! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica ek

Heja heja fluortanten :)

2012-02-08 @ 13:36:30
URL: http://angelicaek.com
Postat av: sabin

:) Härligt, syrran flourtant :)

Det kommer gå så bra så :)!

2012-02-08 @ 20:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0