Det börjar ljusna...

Vi har ju lite dåligt med lampor här hemma...
Det är ju dessutom inte allt för lätt att hitta lampor, som både är snygga och som inte kostar en förmögenhet.
Men nu tror jag att jag äntligen har hittat en som jag verkligen gillar....
KNAPPA Taklampa, svart Diameter: 46 cm Sladdlängd: 1.8 m
Den här lampan från Ikea har sedan ganska lång tid tillbaka funnits (och finns fortfarande) i vitt, men nu finns den alltså även i svart och det gillar jag. Så den får det nog bli ovanför matbordet här hemma...
Och kanske en likadan fast vit, till sovrummet :)
KNAPPA Taklampa, vit Diameter: 46 cm Max. höjd: 1 m 90 cm
EXPEDIT Tv-möbel, vit Bredd: 185 cm Djup: 39 cm Höjd: 149 cm Max. belastning tv: 25 kg Max. bildstorlek platt-tv: 55 "

Gillar även den här tv bänken.
Tanken är ju att vi ska byta ut våra svarta möbler (soffbord, bokhylla och tv bänk) mot ljusa/vita möbler.

(Bilderna är hämtade från www.ikea.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0