Äntligen...!!

Det börjar sakta men säkert närma sig älsklingens födelsedag.
Oj oj oj som jag har funderat fram och tillbaka på vad jag ska ge honom. Alla födelsedagar är speciella, men i år fyller han ju faktiskt 30 dessutom, så det är lite extra speciellt. Men efter att ha ändrat mig ett antal gånger så har jag nu äntligen bestämt mig, nu vet jag vad jag ska ge honom... ;)
Hoppas (o tror) att han blir glad.
Alex läser ju inte allt för ofta min blogg (vad jag vet iaf) men jag väljer iaf att inte skriva här vad jag ska ge honom. Men jag känner mig bara så nöjd över mitt val så att jag var tvungen att skriva av mig lite. Och skulle det vara någon som är nyfiken så får ni väl fråga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0