One down, three to go

Är sambofri i ett dygn...
Älsklingen har åkt iväg på kryssning, precis som jag gjorde förra helgen.
Jag börjar kvällen med att först rensa och städa här hemma, så att jag slipper tänka på det imorgon när jag vaknar och det äntligen är helg. Den här veckan har varit ganska intensiv, så det ska verkligen bli skönt att bara släppa allt som har med att passa tider att göra. Ibland är det också riktigt skönt att bara vara, själv. Hur mycket man än älskar varandra, så behöver man ibland egentid, för att växa och för att uppskatta varandra ännu mer :)
Imorgon kommer en fd kollega hem hit för att kolla på soffan som är till salu - förhoppningsvis tar hon den med sig när hon åker :)
Sen är det "bara" soffbordet, tv-möbeln och bokhyllan kvar...
När vi har fått det sålt kan vi äntligen åka och köpa våra nya möbler som vi har varit och valt ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0