Andas ut...

Den här helgen har såklart gått lika fort som alla andra helger, men tycker iaf att jag har hunnit med en hel del.
I går åkte jag till Sats - St. Eriksbron och tränade. Sen blev det lite julshoping inne i stan. Jag hann möta upp Alex lite snabbt för en puss, innan jag skyndade mig hem för att precis hinna byta om och göra mig iordning... Sen var det dags att åka igen, hem till Angie för att möta upp henne och Elinor. Vi gjorde sen sällskap hem till Sara.
Hemma hos Sara blev det middag med efterrätt och en massa tjejsnack såklart :)
Medans jag flydde storstan, passade älsklingen på att röja me polarna och fira att han snart fyller 30.
Idag kom Alex pappa och resten av familjen också för att fira Alex, som fyller år på tisdag.
Nu sitter jag bara och andas ut efter en fullspäckad helg.
Alex ligger i soffan och "kollar på tennis" (sover)
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0