Host host...

Fasen...!! Har blivit superförkyld. Typiskt att jag ska bli sjuk lagom till helgen.
Sov riktigt dåligt i natt. Tur iaf att det har varit en riktigt lugn dag på jobbet.

Imorgon var det tänkt att vi skulle träffas några vänner och picknicka. Men eftersom jag känner mig som jag gör just nu, blev dom planerna inställda, för min del.
Nåja, får ta igen det en annan dag helt enkelt. Men jag vill ju hinna umgås med vännerna nu innan semsestern drar igång. Låter ju kanske konstigt, men det kommer att vara så fullt upp med flytt, resor och bröllop under semestern, så blir nog tyvärr inte så mkt tid över till annat.
Måste ju hinna åka hem till familjen också.

Semestern närmar sig ju med stormsteg. Vi åker till Spanien första dagen på min semester. Det ska bli så jäkla härligt. Och då har Alex redan hunnit styra upp det mesta med flytten, för han går på semester lite före mig.
Ska bli så kul att flytta till en större lägenhet. Tanken är ju att vi ska stanna där ett bra tag, så då kan vi verkligen lägga både pengar och energi på nya mmöbler och annat.

Mycket att stå i nu, men det är kul!!

Host och kram!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Krya på dig

2011-06-10 @ 23:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0