Underbara, snörvliga, sommarnatt...

Det är verkligen en underbar sommarnatt. Har balkongdörren öppen och hör sorlet av människor som umgås och lyssnar på musik - grannen har fest. Hade vi möbler på balkongen skulle jag ju faktiskt kunna sitta där just nu, med en filt och bara lyssna på deras glada skratt och samtal. Men nu har vi inga möbler där...
Egentligen är musiken för hög och den hörs i hela huset och har dessutom gjort det i stort sett under hela dan, men det gör inte så mycket just nu. För nu är det är sommar och då hör det liksom till på nåt sätt.  Känner doften av cigarettrök smyga sig in genom det öppna fönstret...

Sambon stack precis iväg och dissade mig för en utekväll med grabbarna... Det gör egentligen inte heller så mycket. Jag är förkyld och ganska grinig, så han gör bäst i att hålla sig på avstånd... ;) 
Hoppas att jag ska må bättre imorgon. Har missat en hel dag med sol och det känns surt.
Känner dessutom att jag håller på att tappa rösten och undrar hur det ska gå en hel vecka på jobbet innan det är helg igen. Inte läge att vara sjuk nu när vi har så mycket att göra på jobbet, innan det är dags för semester...

Tv´n en stund till, sen sängen.

Puss och Kram   

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ååå gumman är du fortfarande sjuk :( krya på dig fort så vi kan ses snart. Puss o Kram

2011-06-15 @ 18:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0