Egentid

Idag har Alex en heldag, med jobb, fotboll och grabbkväll hemma hos en polare. Detta gör med andra ord att även jag har en hel dag bara för mig själv.
Först kändes det lite trist, men nu har jag kommit på en massa saker som jag ska göra. Uträtta en del ärenden. Städa hos husdjuren  - inte superkul kanske, men man blir glad när man ser hur glada dom blir när dom har det alldeles rent och fint :)
Sen blir det nog en hel del pyssel. Känner att jag har en massa inspiration.
Ska iaf absolut göra min egna bodyscrub. Snabb och enkel att göra, otroligt skön att använda :)

Kommer nog en uppdatering senare idag/ikväll om hur dagen har varit...



Puss och Kram så länge!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Underbar bild Lova!

2011-08-15 @ 21:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0