:)

Det är så mycket på gång just nu. Vet att jag är otroligt dålig på att skriva i min blogg, så här kommer en uppdatering...

Nu har vi äntligen flyttat. Det känns så himla bra!! Jag har verkligen längtat till det här.
Helt otroligt vad ett extra rum kan göra... Nu känns det mer som att vi bor in en lägeneht än va vi gjorde tidigare. Då fanns det liksom ingen stans att ta vägen om man ville vara ifred en stund. Nu har vi så mycket mer utrymme och jag älskar den nya lägenheten.
Vist finns det mycket att göra innan den blir som vi vill ha den, men vi är på god väg :) 

Nu längtar jag bara otroligt mycket till semestern (jobbar mån-ons nästa vecka). Ska bli helt underbart att åka till Spanien med min älskling och två vänner som är helt otroligt trevliga.
Sen hem några dagar och efter det åker vi till Grekland för att gå på bröllop.
Det är mycket på gång just nu, som sagt :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0