Trött man blir...

När man flyttar så händer det lätt att saker kommer bort...
Tog en evighet innan jag hittade mitt pass. Hann få lite lätt panik (kan ju va bra att ha ett pass när vi drar till Spanien och Grekland med för den delen) innan jag fann det i en väldigt liten låda, i en påse ibland all bråte som vi hade stuvat in förrådet. 

Igår kväll, när mobilen dog, kunde jag dessutom inte hitta laddaren. Eftersom man blir lite smått handikappad av att inte ha tillgång till mobilen, så gick jag och köpte en ny laddare på väg hem från jobbet. Kommer hem, laddar mobilen i typ 15 min, sen dör skiten. Så nu sitter jag här, återigen, utan mobil. Måste dra och köpa en ny laddare imorgon.

Jepp, TRÖTT blir man fan!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0