Last night...

Igår blev det en sväng ut på stan me Angie och Elinor :)

Super nice att träffa tjejerna innan jag och Alex åker till Grekland (imorgon).

Kvällen startade på en pub på kungsgatan (har ingen aning om namnet).
och avslutades på 54a vid medborgarplatsen. Där testade jag och Elinor Mojito med chili o Mango. Den drinken hade varit super god, om det inte varit för att min drink smakade som att det var ett kilo chili i den. Fast han som gjorde den bad iaf om ursäkt och jag behövde inte betala för den.
Hmm, tveksamt om jag kommer att beställa den igen...

Trots drinken och att det inte spelades någon musik som föll oss i smaken, så hade vi iaf jäkligt kul och en massa skratt blev det... :D

Här kommer några bilder från kvällen som var...





 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0