Det är lite mycket nu...

Ok, så innan vi drar på semester på torsdag ska jag alltså hinna med att...
sola - grunda för en nice bränna, städa "gamla" lägenheten, bleka tänderna - för att matcha den kommande semester brännan... ;)
Hmm, sen ska jag helst hinna åka och köpa en ny kamera, eftersom den vi har är helt kass...
Packa inför resan. Och dessutom få brorsan att känna sig välkommen och hemma hos oss innan vi drar, eftersom han är snäll och kommer och vaktar lägenhet och husdjur när vi är borta.

Det finns en del att göra med andra ord.
Jag jobbar också, tom onsdag, sa jag det...


Kommentarer
Postat av: Malin

guuud va roligt med nya lyan och med semester - njut nu! :)

2011-07-06 @ 23:48:48
URL: http://malinsofiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0