Fikadate, handboll och Mulholland drive...

Oj oj vad dagarna går snabbt. Redan söndag. Tyckte att det alldeles nyss var fredag och jag var så lättad över att det äntligen var helg och dags att vila upp sig.
Fast just nu så vill jag ju egentligen att dagarna ska gå fort. För på fredag ska jag ut och festa me tjejerna och på lördag kommer syrran upp hit och det ska bli jäkligt kul!! :)

Igår åkte jag in till stan och träffade Angie och Elinor. Vi gick till ett nyöppnat ställe på Kungsgatan - "Bagel street café". Det finns ett liknande ställe vid Fridhemsplan. Där har jag varit flera gånger och käkat bagels, såå gott!! Därför blev jag mer än glad när jag såg att dom hade öppnat inne i stan. Fast när vi kom dit och jag beställde samma bagel som jag brukar ta (veggie), så blev jag rätt besviken. Den smakade inte alls lika gott och var klumpigt upplagd. Dessutom hade dom lagt en skiva mozzarella i mitten som smakade gummi.
Dit lär iaf inte jag gå igen, utan jag kommer att hålla mig till det andra stället :)

Efter vår lilla fikadate, gick vi en vända på stan.

Kvällen spenderades hemma med älsklingen. Handboll på tv och godis i magen. Sen avslutade vi med att se en riktigt skum film - "Mulholland Drive", som jag inte förtsod nåt av, men se den gärna och se om ni förstår den bättre än mig. 

(Bilden är tagen från Google)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0