Heja mig!!

Utan att kanske riktigt tänka mig för, så gick jag ut me, på Facebook, att jag skulle börja göra 100 situps om dagen fram till semestern...
Nu har jag hållit på i en vecka typ. Plus att jag har lagt till en del andra magövningar för att det inte ska bli för enformigt och tråkigt. Och vist, vissa dagar är det verkligen tufft, men jag är inte den som bangar om jag har sagt att jag ska göra en sak.
Semestern blir förmodligen i slutet av juni, början av juli, så det är ju bara att köra på. Och tro det eller ej, men om jag skrattar riktigt mycket och överdrivet, så kan jag skymta två rutor på magen... Inte illa måste jag säga och klappa mig själv på axeln :D

Målet är att maggen ska bli platt och fin (och att den ska förbli platt även efter en lunch på Max) till sommaren, så jag kan ligga och glassa på stranden utan att tänka på en putande mage.
Jag har tänkt mig något i den här stilen... :)


(Bilden är tagen från Google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0