Happy new year!!! :D

Nyårsafton firades alltså hemma hos Elinor... :)
Det bjöds på underbart god mat.
Elinor bjöd på välkomstdrick och laxtoast till förrätt, fläskfilé och potatisgratäng till huvudrätt och lite senare under kvällen kom en mycket god efterrätt, bestående av chokladfondant... 
Under kvällen som gick, spelade vi "sanning eller konsekvens", som iaf enligt mig, är ett kul och bra sätt att lära känna nya människor på...
Det var en kompis till Elinor som jag aldrig träffat tidigare och Alex va ju också ny för de andra...

Sen blev det självklart att springa ut i snön straxt före tolvslaget för att se på alla vackra fyrverkerier :)
Det kändes så jäkla bra att skåla in det nya året med Älsklingen min, nära och kära och även nya människor.
Självklart glömde jag (som fotat som en tok tidigare under kvällen) kameran uppe i lägenheten när vi skulle ut. Men men, då får man väl minnas tolvslaget i sitt personliga galleri, uppe i skallen... :)
Fast här kommer iaf bilder från resten av kvällen...


                                  GOTT NYTT ÅR!!!!!!








AVSLUTAR MED EN TANGO... :)

Tack för en super trevlig kväll och början på det nya året!!! :D


Kommentarer
Postat av: Angelica

Roligt med lite bilder från nyårsafton =) Men vad hände vi är ju lika långa på bilden med mig dig och Elinor ;)

2011-01-02 @ 20:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0