Söndagspromenix...

Igår var jag och Alex varit ute på långpromenad. I nästan två timmar var vi ute i snö och solsken. Vi tog dessutom en tripp ut på isen i Hässelby och hamnade mitt i ett lopp för längdskridskoåkare.



Efter promenaden blev det en snabb lunch och sen åkte vi hem till Alex´s pappa.

Väl hemma igen, bakade jag kärleksmums och Alex åt dom... :)
Sedan dags för "Solsidan", såklart!! :)

Och idag är det alltså måndag igen. Fasen va helgen går fort. Men men, bara måndagen är över, så brukar ju faktiskt dagarna rulla på ganska fort och sen är det helg igen :)

Fredag till lördag ska jag/vi passa Mimmi´s minsta lilla bustroll.
Det ska bli mysigt!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0