Ruskigt...

Såg en film med Alex för nån dag sen...
Först verkade den bara va seg och inte speciellt bra. Sen gick den över till att va tragisk, ledsam och tårarna va väldigt nära att börja trilla nerför mina kinder...
Den är baserad på verkliga händelser och handlar om några bergsklättrare för länge länge sedan. Så länge sedan att dom typ bara hade yllevantar o ett rep om magen, när dom skulle bestiga värsta höga berget.
Behöver jag säga att det gick inte så bra för dom. Men in i det sista höll jag hoppet uppe, förgäves.

Mådde fan dåligt en hel dag efter att ha sett den filmen.

Den heter iaf  "Nordwand", om någon skulle vilja se den...

(Bilderna är tagna från Google)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tror jag har sätt en dokumentär om dom...

2011-02-16 @ 21:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0