Känner mig rätt nöjd... ;)

Lördag förmiddag...
En snabb frukost tillsammans och nu har älsklingen åkt iväg för att hjälpa en kompis att flytta. Men det gör inte så mycket, för jag har en massa att stå i. Ska hänga upp julstjärnorna i fönstret - ljusstakarna är redan framställda. Sen ska jag till vällingby för att kompletera högen med julklapparna lite...
Igår visade Alex (ännu en gång) att han är väldens underbaraste, bästa pojkvän...
När jag kom hem från jobb och träning, hade han handlat mat, lagat mat, hängt upp tvätten, städat hos marsvinen (!!), bäddat sängen... Såå jäkla skönt att komma hem en fredag kväll och se att allt redan är fixat :)
Går ju inte att göra annt än att ÄLSKA den killen ;)
Efter jobbet igår åkte jag till Sats - Stadshagen och körde spinn i 55 min. Sen träffade jag Maria som gymade. Efter en stund i bastun drog hon ut mig på en guidad tur för att till slut hamna på ett ställe som heter "Piren", på Kungsholmen...
Drack bla en flädercider - "Astrakan fläderblom" som kan ha blvit en av mina nya favoriter - efter "Sommersby" såklart.
...fast allra helst ska det va päronsmak.
(Bilden är tagen från Google)

Vi får väl helt enkelt se vad mer den här dagen kan ha att erbjuda... :)
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: sabin

Ja du ser ibland kan dom killarna :)

2011-12-03 @ 19:17:16
URL: http://sabiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0