Tillbaka i skolbänken...

Har varit på utbildning hela dagen. Kul med lite omväxling, men samtidigt fruktansvärt jobbigt att sitta stilla och lyssna... Kändes som att jag var tillbaka i skolan igen.
Kom hem lite tidigare än vanligt på tisdagar, så har hunnit städa och plocka iordning här hemma. Skönt att känna att man inte är helt slut när man kommer hem från jobbet, utan att jag faktiskt orkar göra nåt annat än att slänga mig i soffan eller somna i badkaret... ;)
Men imorgon är det jobb som vanligt igen.. Fast jag har sovmorgon, vilket känns helt ok ;)
Nu har vi äntligen lagt ut tv-möbeln och hyllan på Blocket och vi har beställt möbler från Chilli. Känner att vi måste börja få ordning på lägenheten nu. Jag vill att det ska synas och kännas att det är Vår lägenhet och inte bara En lägenhet...
Idag serveras det potatisgratäng och färsk lax här hemma. Väntar bara på att min älskling ska komma hem och göra mig sällskap :)
Dagarna går såå fort och kvällarna går om möjligt ännu snabbare. Bäst att verkligen ta vara på den tid man har tillsammans efter jobbet.
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mmm potatisgratäng var länge sen, kanske blir i helgen :)

2011-12-06 @ 20:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0