söndag

Var ute med Mimmi igår och det var riktigt kul!!! Vi började (såklart) med riktigt god pizza på Vapiano i Gamla stan. Där blev jag dessutom omvänd av bartendern som gjorde att jag nu faktiskt gillar Briska igen ;) Han mixade den med granatäpple och det smakade riktigt gott!! Efter det hamnade vi på femtio4 på söder. Lagom mycket folk och trevligt sällskap gjorde att det blev en riktigt lyckad kväll :)
Men eftersom att det blev sent igår så är jag också riktigt trött idag, fast det var det värt :)
Idag ska jag träffa en tjej som vill köpa en del av mina böcker som jag hade när jag pluggade till tandsköterska. Hon ska gå samma utbildning, så det passar ju oss båda riktigt bra. Hon tjänar på att inte behöva köpa nya böcker och jag får en extra slant, lagom till jul :)
I övrigt blir det nog en ganska händelsefattig söndag.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0