Vill jag ha det såhär...??

Börjar mogna mer och mer som person och känner efter mer nu än vad jag tidigare har gjort... Känner efter vilka som är mina verkliga vänner, vilka som ger lika mycket som de tar...
Det känns jobbigt men också ganska skönt att komma underfund med såna saker.
Det lättar hjärtat att inse vilka man mår bra av att vara med. Det har kanske gjort att jag just nu inte är lika snäll som jag brukar vara, iaf i andras ögon... Men samtidigt så är jag så trött på att vara snäll och ge en massa till personer som bara tar all min energi, istället för att ge lite tillbaka.

Jag vill vara med människor som gör mig lugn och glad, som uppskattar mig för den jag är och som också visar att de gör det.
Varför ska jag lägga en massa energi på såna som inte bryr sig och som bara ser sig själva som viktiga??!!

Att ha många vänner är inte det viktiga, utan att dom vänner man har, är riktiga vänner...
Ni vet vilka ni är... Tack för att ni finns!!






Kommentarer
Postat av: Angelica

Fina ord.

2011-05-01 @ 22:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0