Sista praktiken o julförberedelser...

Oj va tiden går fort!! Var ett bra tag sen jag skrev något här. Men har väl egentligen inte haft så mycket att skriva om...
Vist har jag gjort roliga saker, men eftersom att det också har hänt sorgliga och ledsamma saker så har jag inte direkt haft motivation att skriva.

Nu har iaf min sista praktikperiod börjat. Sju veckor kvar. Det käns så bra. Snart är jag tandsköterska :)
Slut på pluggandet och förhoppningsvis får jag ett arbete snart, där jag kan tjäna lite pengar :)

Snart är det dessutom jul...
Jag har iaf köpt en del julklappar. Jag brukar va ute i god tid varje år. Hittar jag något som passar någon speciell, kan jag ju lika gärna köpa det nu, istället för att göra som alla andra och ge mig ut i stressen dagarna innan julafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0