ladda, ladda, LADDA...!!! :D

Äntligen är det fredag!! Fast måste erkänna att den här veckan har faktiskt gått riktigt snabbt, skönt!!

Imorgon är det dags för party. Då kommer några tjejer från klassen och ett par till för att festa hemma hos mig. Temat är ROSA... :) Det ska bli så jäkla kul och jag är jäkligt laddad!!

Så imorgon blir det att piffa till det här hemma så att det blir lite mer rosa, såklart. En snabb sväng till vällingby blir det med, för att fixa dom sista små detaljerna.
Runt kl. 18 kommer Angie för att hjälpa mig fixa iordning innan de andra kommer, tack för det vännen!! :)

(Bilden är tagen från Goolge)


Kommentarer
Postat av: sabin

Önskar jag hade kunnat komma :(

2010-10-29 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0