P I N K... :)

Jag hade så kul igår när tjejerna kom!! :) Jag uppskattar verkligen att jag har fått chasen att lära känna dessa fina tjejer. Om jag inte hade börjat plugga till tandsköterska för snart 1,5 år sedan, så hade jag aldrig träffat dom. Ödet...

Igår kväll va allt väldigt rosa. Det gillar jag!! :) Hade piffat i lägenheten med rosa detaljer överallt. Och tjejerna va superfina i sina rosa outfits.
Alex´s syrra kom förbi en sväng. Det va trevligt!! :)
Vi drack en massa gott och spelade "Sanning elller konsekvens". Det spelet ledde till dom mest konstiga saker här hemma. Jag gnuggade rumpa med Patricia. Angie och jag bytte kläder och Angie "munpruttades" på Patricia. Elinor och Patricia svängde om i en tango... :D 
Så det kan bli när man är ett gäng tjejer en lördagskväll... ;P

Senare under kvällen tog vid med oss dricka och spel för att åka in till stan. Vi hamnade på Göta källare, där Lena och Mathias väntade på oss :)
Väl där inne blev det en massa dans och goda drickar (va jäkligt länge sen jag drack en drink senast).

Jag tackar för en super trevlig kväll me roligt sällskap!! Och jag ser redan fram emot nästa gång vi ses och partar till det... :)


Elinor och Patricia i en tango...



Angie "munpruttas"...


Byta kläder, why not...



Två snygga brudar på Göta källare....



Till och med drinkarna var rosa... :)


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jaaa, det va verkligen super kul igår!!!! måste göras om snart!!! :D :D

2010-10-31 @ 17:01:40
Postat av: Angelica

Tack för i går det var jätte trevligt, och det såg man även i de fina bilderna som du har lagt upp :D

2010-10-31 @ 17:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0