Cocktails and Dreams... :)

Förra helgen kom älskade Mimmi hit o sov över mellan fredag och lördag. Det uppskattades verkligen!! Jag har så svårt för att vara ensam nu och Alex jobbade sent.
Mimmi hade gjort tacopaj som hon tog med sig och sen bjöd jag på chokladfondue med jordgubbar, kiwi och banan, till efterrätt. Mmmm, det var såå gott!!


(Bilden är tagen från Google)

Det blev en lång kväll framför tv´n, men framförallt fylld med en massa prat om livet och allt som hör därtill...

Tror vi gick och la oss straxt före kl. 4 :)

På lördagen åkte Mimmi och jag till Liljeholmen centrum och chopade, för att senare åka hem till henne i Nyköping.
Där blev det middag med taco´s, mums mums!! :)
På kvällen bestämde vi oss för att gå ut och prova nattlivet i Nyköping. Vi hamnade på ett (tydligen) tämligen nyöppnat ställe som heter Cocktails and Dreams. Det fick godkänt men vi hade gärna velat ha ett till dansgolv, eller snarare annan musik än dansband där det faktiskt fanns ett dansgolv... Men men, nästa gång ska vi gå till ett ställe som heter Tellus. Taxichauffören tipsade oss om det på väg hem, så det får bli nästa gång jag besöker Nyköping. För det kommer absolut bli fler gånger!! :D

    
(Bilden är tagen från Goolge)

Det blev alltså en hel helg med Mimmi. Kan inte bli annat än toppen!! ;)





Puss o Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0