En helg med familjen

Helgen spenderades hemma i Söderköping med familjen... :)
I fredags åke jag hem. Lunchade (köpte me mig käk från Max) med Benjamin. Va hemma en stund innan jag fick skjuts ner till Hemköp, där jag mötte upp Sabin. Vi skulle ha en helkväll tillsammans och det hade vi oxå ;) Det blev god mat, spel och gott att dricka. På kvällen drog vi in till stan och till ett ställe som heter "Deli". Det va kul!! Första gången jag och syrran gick ut, "på riktigt"... :)



Lördagen blev lugn...
På kvällen åkte vi till pappa och satte en massa fina ljus vid graven.



Igår tog jag, Sabin, Sebbe och hans tjej Sofia, en tur in till Norrköping - Ingelsta för att handla lite grejer ex. så att Sabin kan börja fixa i Olles lägenhet... :)
Jag hittade några julklappar oxå :)
Innan det var dags att åka tillbaka till Stockholm och älsklingen, blev det käk på Max, såklart!! :)

Nu är jag tillbaka här i Sthlm och idag är jag ledig. Ska försöka sätta igång och plugga lite. Sen har man väl alltid grejer att fixa med... Så den här dagen kommer nog att gå alldeles för fort, tyvärr.

Puss och Kram!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0