Söndag... Fars dag...

Inte kul att helgen går så jäkla fort. Sötisen säger att det kan ha att göra med att jag sover bort halva dagarna... ;)
Idag e det alltså redan söndag, vilket innebär att det är måndag imorgon, IGEN...!! Är iaf ledig på fredag. Även om det just nu käns som en evighet till dess, men jag vet ju att tiden brukar gå fort, så snart är vi där :)

Idag ska jag skriva det sista på mina uppgifter som ska mailas in till skolan. Hade varit bättre om jag hade gjort klart dom för typ hundra år sen, när vi fick dom. Men jag gör självklart som jag brukar och väntar till sista sekunden.

I övrigt blir nog dagen ganska så lugn.
Alex är och jobbar en stund. Sen ska han hem till sin pappa - Fars dag. Jag kände att jag inte riktigt orkar följa med dit. Käns tugnt, eftersom jag inte har min lilla pappa i livet längre. Men jag ska iaf tända ett ljus för honom idag, älskade pappa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0