Det blir vad JAG gör det till...!! :)

Fortsätter att leva efter mitt nya motto - det blir vad man gör det till, det blir vad JAG gör det till.
Idag har jag varit på Tandläkarhögskolan. Igår och i morse var jag super negativ inför att åka dit, eftersom jag hört från många andra i klassen att det har varit så tråkigt...
Men när jag väl kom dit, bestämde jag då alltså att, det blir vad jag gör det till...
Så jag har haft en intressant dag. Jag har assat och jag har varit inne på deras Lab och lärt mig en hel del, kul!! :)

Nu sitter jag här hemma och tycker att det är otroligt skönt att det, för mig, är helg. Jag är nämligen ledig från praktiken imorgon och även på måndag. Såå otroligt skönt!! Känner att jag behöver vila och bara ta det lugnt. Tänka på mig själv och mina nära och kära.

Älsklingen är och tränar, sen när han kommer hem, blir det middag (kanske ett glas vin) och sedan mys framför tv´n.

Imorgon ska jag träffa Alex´s mamma i Vällingby och fika. Sen ska jag hem och kanske städa och plocka lite (så vi slipper det under helgen). Förhoppningsvis orkar jag baka lite bullar också, smaskens!!

Puss och Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0