världens lyckligaste...!! ;)

Jag, som så många andra av d kvinnliga könet, e tokig i skor!! Googlade på festskor o hittade alla dessa skönheter...
Skulle jag ha alla dom här skorna, skulle jag förmodligen va värdens lyckligaste...!! ;)
Så om d finns nån där ute som känner att han/hon tycker väldigt mkt om mig, så får ni mer än gärna köpa ett par av dom här till mig (har stl. 35/36) ;)

Svarta pumps o festskor...
                 

Vita...
             

Ballerina/sommarskor...

    

Övrigt...
    

(bilderna är tagna från Google)


Kommentarer
Postat av: sabin

Ja du dom var ju snygga. I by them all for you! :p

2010-05-16 @ 14:24:38
URL: http://sabiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0