Va va d som hände??!!

Har (nästan) bestämt mig för att gå o träna ikväll. Muskelpass kl 18, i vällingby...
E ju så segt att ta sig i kragen o masa sig dit bara. Men käns ju såå bra när man väl e där o ännu bättre när man går därifrån :)

Sitter här i ett par alldeles för tighta jeans (iaf e dom d om man sitter ner). Så magen, som egentligen inte e så stor, bullar verkligen över o jag får typ panik över att jag snart kommer att vilja ligga o glassa på stranden iförd en liten läcker bikini... Måste göra nåt åt situationen...!!
Att magen syns allt mer (vill påpeka att jag absolut INTE antyder att jag på något sätt e tjock) kan ju bero på att d den senaste tiden (typ dom senaste åren) varit kakor o annat gott typ till frukost, lunch och middag, betydligt fler dagar i veckan än lördagar... D i kombination me att inte röra allt för mkt på sig, gör att jag nu börjat inse att jag faktiskt inte e så barnsligt ung (tonåring) längre och att den metoden inte funkar för att hålla kroppen i trim ;)

Jag som tränade så flitigt innan praktiken. Va hände...??!! :S

Vältränad...     eller bullmage...??


Kommentarer
Postat av: sabin

Du kommer igen :) You go girl ;)

2010-05-19 @ 23:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0