Schlagermys...

Ser verkligen fram emot helgen!!
Jag ska äntligen köpa klänningen till sommarens bröllop. Kunde ju inte köpa den när jag provade den, eftersom min ekonomi inte riktigt ville d.

Sen, på lördag kväll ska jag hem till Therese o ha schlagerkväll me henne o några andra tjejer från klassen (vårat lilla gäng). Fast så mkt schlager känsla blir d kaske inte, eftersom vi bestämt att vi ska ha myskläder på oss o bara slappa... Skönt att inte behöva ha ångest över va man ska ha på sig för en gångs skull :)

Hinner förhoppningsvis me att umgås me Mimmi o co nån gång under helgen oxå.

Nu ska jag fixa käk tills älsklingen kommer hem.
D blir kött me klyftpotatis och grönsaker i ugn.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0