En stadsbo ute på landet...

I fredags va d sista dagen på min praktik. D kändes ju lite skumt att säga "hej då", eftersom jag va tillbaka igår igen för att extrajobba. Men nu får jag ju iaf betalt :)

Efter en trevlig "avskedslunch" på praktiken (slutade kl. 12.00) tog jag bussen hem till Söderköping för att hälsa på familjen. D va länge sen jag va hemma.

Gjorde inte så mkt, va mest hemma o umgicks. Tog lite bilder på djuren. Kände mig som en turist som alldrig varit på landet tidigare.
Här e några av bilderna...


Ko som pussar gris...


Bä bä vita lamm...


Lilla killingen...
Några sekunder efter att jag tog bilden, slog hon huvudet i badkaret, stackarn... :(


I söndags gick jag en sväng på stan me Sabin innan jag åkte tillbaka till Sthlm.

D har varit en mkt trevlig helg.
Funderar på att åka hem redan nästa helg igen, för då e vi lediga från skolan både tor och fre. Dessutom fyller Sabin 20 på ons, så då kan jag fira henne, lite i efterskott :) (Har en super present till henne) ;)

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: sabin

Oh det låter spännande . Hoppas du kan komma hem ! :)

2010-05-05 @ 12:23:38
URL: http://sabiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0