Underbara helg :)

Det har varit en väldigt bra helg.
Enligt mig börjar helgen på fredag eftermiddag :) O i fredags va d mys för hela slanten me älsklingen. God middag o film efter d. En mkt bra start på helgen me andra ord!!

Lördagen började me att jag o Zabina pluggade. D va kanske inte super kul, men skönt iaf, för vi fick väldigt mkt gjort.

På kvällen åkte jag in till gamla stan, till en restaurang som heter Vapiano.
Älskade Mimmi skulle ju ha sin babyschower där :)
D va första men absolut inte sista gången jag äter på den restaurangen. D va mysig stämning o maten va jätte god!! Efterrätten va ännu godare :) O portionerna va stora, så vi beställde in fyra olika desserter som vi skickade laget runt tills dom tog slut. Ett bra sätt tycker jag, då fick vi smaka lite av allt :)

                                                                               

(Bilderna är tagna från Google)
 

En underbar kväll, me god mat, gott att dricka o väldigt trevligt sällskap.
O kvällen avslutades me film (Luftslottet som sprängdes) hemma i soffan me väldens finaste älskling.


(Bilden är tagen från Google)

Söndagen va lugn o skön. En riktigt soft dag hemma, som avslutades me en pasta carbonara, på mitt egna vis... :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0