Helg me brorsan :)

Igår kom Benjamin (brorsan) upp till Sthlm... :)
Vi gick på stan ett tag o kollade lite snygga kläder. Vi tog också en sväng till Derbyshopen och Benjamin köpte ett par AIKtröjor.
 
På kvällen käkade vi "hemmagjorda" hamburgare, mums mums.
Sen blev d melodifestivalen för hela slanten, samtidigt som jag klippte o färgade håret på brorsan :)
Vi höll båda på Salem, så lite besvikna blev vi allt när Anna vann...

 


(Bilderna är tagna från Google)

Idag har jag, Alex o Benajmin varit o kollat på matchen mellan AIK o Mjällby. Första fotbollsmatchen för mig. D va inte så tråkigt, som jag hade trott, e ju ingen fotbollfantast direkt;), men däremot va d förbannat kallt. Både fingrar o tår domnade bort. Rören till toaletterna hade frusit, så fick stå i kö till bajamajan i va som kändes som en evighet (trodde helt ärligt att jag skulle kissa på mig), för att sen få stå upp o kissa för att alla idioter före mig uppenbarligen hade svårt att sikta rätt så ringen va dränkt i piss...!! 
Dessutom slutade matchen 0-0, inte jätte kul...


(Bilden är tagen från Google)

Men kul har det däremot varit att ha lillebror här...!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0