God morgon!!

Tjingeling o god morgon!!
Underbart att vakna o se solen lysa utanför fönstret :) Får såna vårkänslor...

Idag ska jag plugga me Angelica. Vi ska jobba me en uppgift som ska va klar kl. 14. Efter d blir d väl nåt käk för min del o en liten runda inne i stan (har ju fått rabattcheckar från H&M), innan jag drar o jobbar. Blir väl förmodligen sista gången jag jobbar nu, på iaf 8 veckor. För på mån börjar ju praktiken...
D käns iaf jätte bra!! Ser verkligen fram emot mån. Hoppas att jag hamnar på en bra klinik me bra stämning o en tandläkare o handledare som jag kommer överrens me :) Sånt e ju jätte viktigt!! :)

Imorgon e vi lediga. Superskönt!!
Imorgon kväll blir d party hemma hos Angelica!! ;)

På lör får jag inte va allt för bakis, för då ska jag hem till Lena o hjälpa henne att flytta. Dom ska bara till lägenheten vägg i vägg me deras nuvarande, men iaf, måste va lite pigg för att orka bära en massa möbler o grejer...

Nu måste jag käka lite frukost för att orka me dagen.

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0