Första dagen på mitt sommarlov!! :D

Igår va första dagen på mitt sommarlov. Kommer jobba mkt i sommar men några lediga dagar får jag iaf :)

Igår va d dessutom riktigt fint väder me en massa sol.
Jag åkte in till stan igår för att träffa sandra (syrran) som va uppe i Sthlm o hälsade på...
Vi gick på stan o kollade in rean, blev helt lyriska över alla nedsatta priser :) Så lite shopping blev d allt. Jag köpte två klänningar o en kjol. O jag har gett mig den på att jag ska pigga upp min garderob me färgglada kläder (nu har jag typ bara svart, vitt o grått) o d tycker jag att jag lyckades bra me igår...


Ok den sista klänningen e svart, men d e iaf jäkligt nice!! :)

Sandra köpte ett par supersköna jeans.

Efter shoppingen blev d käk o fika på d, jag drack en riktigt god Chailatte :)
Sen på eftermiddagen lämnade jag av henne vid bussterminalen o hon skulle bege sig hem till Sörping igen.
Lite senare mötte jag Angelica vid T - centralen o vi gick en en liten sväng bort mot Gamla stan innan vid bestämmde oss för att gå upp till takterrasen på Kulturhuset. För min del blev d en jätte god ekologisk cider () o en bit morotskaka. Vi satt där o snackade om allt från preventivmedel till egna grönsakodlingar o kollonilotter, innan klockan till slut var så mkt att d kom en väktare o föste ut oss o alla andra glada människor som satt där uppe på taket o njöt av solen.

Tack för en underbar dag tjejer!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0