Sooooommmmar!! :)

Sååå härligt väder, tredje dagen i rad nu. Hmm, vågar man hoppas på att sommaren har kommit, på riktigt? :)

I tisdags träffade jag Mimmi o hennes lilla pluttfia inne i stan innan jag skulle börja jobba (jobbade 15-21).
Vi käkade lunch i Kulturhuset. Maten va väl inte direkt den godaste jag ätit, men sällskapet va ju destor bättre!! :)

Igår va d samma sak. Jag skulle sitta barnvakt mellan kl. 15.30-19. Så innan dess drog jag till Smedsundsbadet vid Rålis o träffade Angelica :)
Vi satt o glassade i solen ett par timmar o snackade en massa o allt o inget... Men tiden gick alldeles för snabbt o Angie skulle iväg o jobba.
Det måste vi göra om snart igen.
Härligt me sommar!! :)

Idag åker jag hem till Söderköping o familjen. Ska fira midsommar där. Tycker egentligen inte att just midsommar e nåt speciellt att fira. Då vet man ju bara att vi e på väg mot "mörkare tider", innan sommaren ens börjat... ;) det av annat när jag va liten o skulle göra midsommarstång o kransar hela dagen. O på kvällen va det såklart dags att plocka sju sorters blommor att lägga under kudden... :) Så man skulle få drömma om sin prins. Mins ju såklart inte det nu, vem jag drömde om då, men d va säkert Alex, för det e ju han som e min PRINS ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0