Helskumt... :S

Började få ont i skallen igår kväll...

Imorse när jag vaknade va jag super duper trött o hade fortfarande ont i huvudet.
På väg hem mådde jag så illa att jag va tvungen att gå av bussen o spy, Not so nice...
Sen kunde jag ju inte ta en ny buss hem, eftersom jag fortfarande mådde jätte illa. Så jag promenerade halvvägs hem, i typ 40 min innan jag vågade sätta mig på en ny buss o åka sista biten hem.
Har nu sussat i 1 timma lr 2, men mår fortfarande lika dant. D här e INTE kul o fattar inte va d kom ifrån helt plötsligt!!

Jag som skulle tränat ikväll. Tur iaf att jag e ledig imorgon, så kan jag ta igen träningen då, för då ska jag F*n må bra!! :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0