Back in Sthlm...

Är hemma i Sthlm igen. Har en del att ta igen, som jag har missat i skolan. Men det va inte så mkt som jag va rädd för som tur va.
Träffade Zabina i lördags, så hon gick igenom va dom har gjort i skolan, lite snabbt.
Tack för d!! :)

Nur e jag iaf snart klar me den ena uppgiften som ska va inlämnad på fredag. D käns ju bra. Dessutom så ska vi få handlening på onsdag. D käns oxå väldigt bra, eftersom jag känner att jag behöver en uppdate i ämnet.

I eftermiddag ska jag iväg o jobba. Jobbar kl. 15 - 20. Så man kan få in lite pengar me, d kan ju va en fördel... :)

Imorgon e d alltså skola igen. D kan jag nog behöva. Träffa klassen o prata om annat än alla bekymmer för en stund.

D va nog allt jag hade att berätta just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0