Party!! :)

Igår va d utgång...
Jag drog hem till Monica o "förfestade". D va hon o jag, en kortlek o ganska mkt dricka... ;)
Trodde inte d kunde bli nån vidare förfest me två pers, men d va kul!! :)

Sen styrde vi in oss på Garbo´s i sumpan, bara några minuter hemifrån Monica.

Senare under kvällen kom Angelica o en kompis till henne o gjorde oss sällskap på dansgolvet :)

D va en lyckad kväll me trevligt sällskap, god dricka o bra musik - en massa dans...!! :)

Känner mig ngt sliten idag o inser att jag inte e 18 längre. Hmm, kanske skulle försöka ta d lite lugnare me drickandet nästa gång... ;)

                                     
                                           
                                      Hmm...
      
      Två glada tjejer
                        

                                                                     Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0