Gott Nytt År!!!

Nytt år me nya möjligheter!!
Igår firade jag för första gången nyår tillsammans me Lena, min bästa kompis o me Alex, min älskling...
Helt otroligt egentligen att vi inte firat ihop tidigare. Fast jag brukar ju i vanliga fall va hemma me familjen på nyår.

Men igår va d en alldeles speciell dag, förutom att d va nyårsafton...
Lena o hennes kille Mathias förlovade sig. D va han som frågade o han hade köpt jättefina ringar. Så fint!! Jag e superglad för deras skull o superglad över att jag fick va me när han frågade :D
Va oxå väldigt happy över att Alex följde me, I love him!!!

  
(Det nyförlovade paret)


GOTT NYTT ÅR!!!! :D

Hela den här dagen, första dagen år 2010 har varit hur bra som helst. Jag har varit me min älskling i stort sett hela dagen. Vi har kollat på film, ätit god mat o bara varit. Jag e me andra ord helnöjd me första dagen på d nya året :)


Kommentarer
Postat av: sabin

Gott Nytt År och grattis till de förlovade :)

2010-01-02 @ 20:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0