D kunde ju varit sämre...

Hmm, d nya året såg ut att börja jättebra, iaf fram till kvällen den 1e... Då stack Alex iväg för att jobba o jag mös ner mig i soffan här hemma o  kollade å film...
Sen, helt plötsligt blev jag förskyld o febrig. Bäddade ner mig me tre filtar (frös lika mkt iaf) o tyckte väldigt synd om mig själv.
När älsklingen kom hem sa jag me ynklig röst "jag e sjuk"... o han svarade "jag oxå"...
Som om d inte e nog jobbigt att va sjuk, att dessutom inte ha nån som kan ta hand om en, för att den personen oxå e sjuk, d e fan för mkt!!


(Bilden är tagen från google)

Nåja, nu ska jag inte överdramatisera det här.
Vi mår båda två, redan mkt bättre.
D kunde ju varit sämre...
Så på d hela taget så har nog iaf början på d nya året varit väldigt bra!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0