D käns ganska segt just nu...

Trött o seg e va jag e just nu. Har ont, ont, ONT i halsen o e täpt i näsan. Har sovit dåligt i natt. Vet inte va kl va när jag väl kunde somna. Sen vaknade jag typ en gång i timmen för att jag va täpt i näsan o inte kunde andas.
Härligt!! ;/

Mitt mål idag e att iaf gå ut på en liten promenad. Få frisk luft i lungorna o förhoppningsvis må bättre av d. Mår ju inte direkt bättre av att bara gå inne hela dagarna.
Jag skulle dessutom behöva börja plugga lite. Har en tenta v. 3, som jag tror blir ganska stor, så d e ju bara att sätta igång. Men d e lite svårt att läsa när man har superont i huvudet hela tiden.
Har iaf letat fram böckerna, d e ju alltid en början... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0