Nu sätter vi igång...!!

Helgen e över...
Ny vecka, nya tag.
Börjar veckan me att sätta igång att träna igen.
Idag drar jag o Zabina igång. D blir ett Corepass på 45 min, i Åkeshov. 
Det kommer att bli riktigt skönt att röra på sig o verkligen köra slut på kroppens muskler, va länge sen sist.

Jag har gjort upp ett schema, hur jag ska träna varje vecka...

Såhär ser d ut just nu...

Måndag: Core (Åkeshov)

Onsdag: Muskel (Vällingby)

Fredag: Step up (Vällingby)

Lördag: Bodypump (Åkeshov)

Skulle behöva få in ett konditionspass till nån stans... Men jag börjar såhär, så får jag se hur d käns. Det som e bra me att lägga upp ganska många pass, e ju att om jag nån vecka skulle missa ett pass, så hinner jag iaf ta igen d under dom andra dagarna. 


(Bilden är tagen från Goggle)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0